Néha minden túl egyszerűnek tűnik. Néha nem.

diabanyu

Évértékelő vagy önértékelő? Diabanyu a közösségben

2021. január 01. - Bak Bernadett

Sokáig nem tudtam pontosan hogyan is szeretném támogatni a közösségünket, hogyan tudnám segíteni a diabétesszel élők közösségét. Csak azt tudtam, hogy annyi hálával tartozom a világnak, amiből vissza kell adnom, és nem tehetem meg, hogy mindet megtartom magamnak. Azt sem tudtam kinek akarok írni, csak írtam amit gondoltam vagy éreztem.

depositphotos_320993058_s-2019.jpg

Születtek így számomra kedves írások, amit azóta is szívesen olvasok, vagy szívesen emlékszem vissza hogyan készültek.

Például ez  vagy éppen ez.

Aztán megismerkedtem a civil alapítványokkal, voltak próbálkozásaim az együttműködésre. Felkértek, hogy legyek az egyik legfontosabb, vagyis szerintem a legfontosabb és legjobb facebook csoport adminja, amit örömmel elvállaltam. Tavaly decemberben több év után azonban úgy éreztem, tovább kell lépnem, ezért megváltam a csoporttól minden formában. 

2020-ban 3 blog cikket írtam, ugyanakkor a diabmesék blog írójával, Bády Diával volt évközben egy egymásra találásunk, ami két fantasztikus aktivitást is szült, és nagyon élveztem. Két beszélgetésről van szó. Az egyikben az evészavarról beszéltünk, a másikban pedig az alkoholról és a drogokról. Természetesen mindkettőt az 1-es típusú diabéteszre vonatkozóan. Az egyikről le is írtam néhány gondolatot. Itt.  Év végén a Diabkülönítmény akcióban is együtt dolgoztunk, ahogyan Agócsné Hermann Katival is, akitől nem ismerek nagyobb szívű embert.

Hogy milyen diabanyu vagyok, azt is sikerült megfogalmaznom év végén. Naná, hogy bírálatot is kaptam érte, de az írás önazonos, ez vagyok én, legyek bármilyen. Jó vagy rossz. Kinek jó és kinek rossz.

És azt hiszem megérkeztem 2020-ban önmagamhoz. Az érzelmeim és a tudatom 40 év után figyel egymásra, hallgat egymásra, összhangban működnek. Bár apróságnak tűnhet, de az elmúlt évtized legnagyobb munkájának egy fejezetének értem a végéhez. :)

Ez a megérkezés arra késztetett, hogy újra gondoljak dolgokat, vagy átgondoljam, lezárjam, ahogyan lezártam a csoportot is. Így vágok bele ebbe az évbe. Tervekkel, ötletekkel, célokkal. Már tudom, hogy mi az amit fontosnak tartok ebben a közösségben, ennek szellemében szeretnék a jövőben is adni magamból néhány embernek valamit, amire szüksége lehet. 

Boldog új évet kívánok!

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://diabeteszesagyermekem.blog.hu/api/trackback/id/tr7914264821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása