Néha minden túl egyszerűnek tűnik. Néha nem.

diabanyu

Egy diabanyu vagyok a sok közül

2020. december 18. - Bak Bernadett

Egy diabanyu vagyok a sok közül, aki éjszaka képes számtalanszor felkelni, hogy döntéseket hozzon, etessen-itasson egy alvó gyereket. Egy diabanyu vagyok, aki éjszaka is inzulint ad a gyerekének. Egy diabanyu vagyok, aki sokszor elalszik, hiába jelez minden, hogy fel kellene kelni. Egy diabanyu vagyok, aki egész nap számol, tendenciákon gondolkozik, összehasonlít. Egy diabanyu vagyok, aki ránézésre megmondja egy étel szénhidrát, zsír és fehérje tartalmát. Egy diabanyu vagyok, aki egész nap próbál jó hasnyálimirigy lenni. Egy diabanyu vagyok, aki felelősséggel tartozik a gyereke vércukor értékéért. Egy diabanyu vagyok, aki néha fáradt. Egy diabanyu vagyok, aki néha felsikolt: elég. Egy diabanyu vagyok, aki próbál olyan területeket megtanulni, aminek a nevét sem érti időnként. Egy diabanyu vagyok, aki figyel arra, hogy minden helyzetben meg tudjon oldani életveszélyes helyzeteket. Egy diabanyu vagyok, aki időnként elfelejt dolgokat. Egy diabanyu vagyok, aki néha hibázik.

Egy diabanyu vagyok, a sok közül. Amúgy Bak Bernadett vagyok, és elmúltam negyven. A kisfiamat 12 hósan diagnosztizálták 1-es típusú diabétesszel. Akkor azt gondoltam ez tragédia. Ma már tudom, hogy a tragédiáknak széles skálája van. Ma már tudom, hogy az 1-es típusú diabétesz nem tragédia.

Egy diabanyu vagyok, aki megpróbálja elmondani másoknak is.

Diabanyu vagyok, és tudom, hogy a te életed sem tragédia. Egy diabanyu vagyok, aki hisz a közösségben. Egy diabanyu vagyok, aki hisz abban, hogy az egymásnak nyújtott segítség és támogatás mindenen átsegít. Egy diabanyu vagyok, aki hisz.

Boldog karácsonyt mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://diabeteszesagyermekem.blog.hu/api/trackback/id/tr2816350204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása