Néha minden túl egyszerűnek tűnik. Néha nem.

diabanyu

Csodálatos a hely, ahol élünk.

2017. május 10. - Bak Bernadett

Imádom a helyet ahol élünk. Óbudán lakunk egy olyan utcában, ahol mindenki köszön a másiknak, ahol a szomszédok beszélgetnek egymással. Az egyik reggelen azonban valami más is történt.

img_0251_4.jpg

Nem mindig sikerül jól a nagy bevásárlás, néhány dolgot mindig elfelejtek megvenni. Van egy utcával lejjebb egy kisbolt, gondoltam, reggel elszaladok oda a gyerkőccel.

Dávid és a babakocsi akár lehetne egy külön poszt is, de lerövidítem. Soha nem maradt meg a babakocsiban, így sosem használtunk babakocsit.

Mivel közel 2 éves, és éjjel-nappal beszél, megkérdeztem tőle, mit szeretne. Sétál a kisboltig, vagy jön a hátamra? A hátamat választotta, így felcsaptam a hordozót és elindultunk a bolt felé.

A sarokig jutottunk, amikor is megállt mellettem egy hölgy az autójával, és megkérdezte lefelé megyünk-e. Mondtuk, hogy persze. Erre felajánlotta, hogy levisz minket. Persze, amikor kimondta, akkor már rájött, hogy ez gyerkőccel nem egészen így működik, de én szóhoz sem jutottam a meghatottságtól.

Nagyon kedves volt. Nem ismerem a hölgyet, talán már néhányszor találkoztunk az utcán, de eddig még nem beszéltünk egymással soha.

Csodálatos a hely, ahol élünk. 

A bejegyzés trackback címe:

https://diabeteszesagyermekem.blog.hu/api/trackback/id/tr7012495867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása